Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 30 maart 2017

In The Spotlight, Verjaardagskaarten


Iets later dan dat jullie van mij gewend zijn maar hier is mijn bijdrage voor ons In The Spotlight thema. Verjaardags kaarten. Ik ben aan de slag gegaan met het mooie Blooms and Bliss Designer Series Paper. Dit papier hoort bij de Blooms and Bliss Suite, en deze kun je vinden op blz 138 van de Jaar Catalogus. Het papier kun je ook terugvinden op blz 173 van de Jaar Catalogus. Ik heb niet de stempelset die bij de suite hoort. Ik heb de Garden in Bloom set gebruikt, blz 146 Jaarcatalogus.



Volgende week sla ik over. Ik vertrek zaterdag naar Nederland en heb het nog druk. En geen inspiratie. Mocht die nog komen dan zien jullie dat vanzelf op maandag.




Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.